Wednesday, March 12, 2008

division of labor

This is me and my friend Åsa. We are at our friend Hans' house in Stockholm, last summer. Åsa is clearly doing the dishes, and I am clearly licking my fingers.

I think Åsa wore that apron for eight hours straight. All the way from cooking dinner, through eating it, and then as we can see for doing the cleaning up. Åsa likes aprons.

So do I. The next day, and every other day while I was staying with Hans, I wore the apron.

What I remember is the smell. It was super nice. After much thinking I realized it came from the tiny bit of fabric that is around Åsa's neck there, and that later was around mine. Whatever scent Åsa is wearing, yum.

10 comments:

www.gottablandat.wordpress.com said...

vilken mysig blogg och massa fiiiina bilder! Kul att följa andra tjejer som bor utomlands :-) .Tittar gärna in igen! ha en bra dag!

Lotta K said...

Hej! vad kul! Jag skall titta in hos dig också!

Petchie75 said...

Vilket härligt sommarminne! Har du frågat vilken parfym hon använder?

Lotta K said...

Petra, jag frågade, glömde... nu hoppas jag hon skall läsa det här och berätta igen!

Lotta K said...

Fast nu när jag tänker efter tror jag det var så att vad det nu var så provade jag och den luktade apa på mig. Ibland blir det ju helt olika på olika personer.

Petchie75 said...

Ha ha, så kan det vara ibland. Läste precis på Sporty Spices blogg att hon gillar SJPs Lovely - jag har bara luktat på den en gång och tyckte att den luktade toarengöring - kanske luktar den godare på!?
Satt precis och letade fram ditt inlägg om Atonement, läste ut boken under vår resa och glömde berätta det för dig! Nu måste jag se filmen också, för att se hur berättelsen ter sig på film..

Lotta K said...

Hur var boken? Den skulle jag vilja läsa.

Petchie75 said...

Jättebra! Jag kan absolut rekommendera den, och det kan ju vara intressant att höra vad du tycker som har sett filmen först... det brukar ju vara så att man gillar det man upplever först - antingen boken eller filmen..

Lotta K said...

OK, deal! Jag har lov snart, jag läser den då.

scu_noel said...

Aw, look at you! You look so happy! That's the feeling I get when see Manuel too. Friends are great!

Random Side Note: I was just asking for an apron yesterday. I cooked easter dinner and I could have used one that said "Kiss the cook" or something.

Other Random Note: I remember Hans! I still want to travel with you someday and visit Stockholm and visit him too. -Noel