Saturday, November 24, 2007

we have a tiny christmas tree. and dan likes computer games.

6 comments:

Ing said...

How nice and christmasy it looks - I would love to sit down by that table one evening and enjoy a few cups of glögg with you :-)

Lotta K said...

Thanks Ing! Anytime! But this reminds me. Maybe I should start a Facebook group: "Raisins, stay the f*ck out of my glögg, as well as my cookies".

Anonymous said...

Åh, vad mysigt det ser ut. Väldigt "juligt" och hemtrevligt. Det ser väldigt inbjudande ut, säger som Ing, skulle gärna ta en glögg hemma hos dig. By the way, sådär önskar jag att min "skrivarboa" kunde se ut. Då skulle inspirationen flöda...

Lotta K said...

Tack Anne! Du är välkommen! Jag gillar skumrask. På Thanksgiving hemma hos en av Dans mostrar följde hon efter mig in på toaletten (ja ett sånt där badrum med "för-rum" där man tvättar händerna) och försökte få mig att tända mer lampor. De hade stearinljus där inne och jag gillade stearinskenet som det var. Men hon var nästan aggressiv!

Anonymous said...

I have my string of stars still and I put them up for christmas every year and think of you! - Noel

Lotta K said...

Awww Noel! that makes me happy!