Friday, September 21, 2007

look here, anne (2): orchid update

3 comments:

Fia said...

Wow! Så underbart vacker. Dina bilder är så fina. Har du någonsin funderat på att ge ut en bok med dina bilder på växter? Jag skulle köpa - inte bara en utan flera och ge bort. Jag blir så glad varje gång du visar dem för oss, jag vet att jag är dålig på att kommentera, men ibland så känns det som att en kommentar är helt överflödig...

Lotta K said...

Tack Fia! Du är ju den snällaste!

Anonymous said...

Sorry extremt sen respons.
Bättre sent än aldrig....
Wow, säger jag också. Helt otroligt vacker den är nu, underbart vacker lila färg (min lila är mer vattnig liksom, mer ljuslila, lite mesigare). Den beter sig rätt häftigt också, så som den växer och förgrenar sig.

Jag håller med Fia, du skulle kunna ge ut fotobok. Jag förstår inte hur du kan fota växter på det sättet. Det kan låta som tomma ord eller artigt beröm och smör så där som man bara säger, men jag menar det verkligen. Dina bilder är väldigt vackra!