Saturday, February 24, 2007

undrar om fia gillar denna?

3 comments:

Fia said...

Oh, jaaaa! Och den ovan, du har verkligen ett gott öga. Det tyckte min make också som har sin master i fotografi. Skulle din längtan efter ett mörkrum bli för starkt så har vi ett fullt utrustad sådant i källaren.....fast du får såt ut med oss och våra sex hundar förståss....

Lotta K said...

Hahaha! Tack Fia! Och tack till maken!

Jag laste om din gratisklinik och blev imponerad. Ar det nagot du gor varje vecka?

Fia said...

Ska genast framföra det till maken!

Nej, var tredje vecka, annars skulle jag inte hinna jobba på de fall jag åttar mig varje ång och de blir ju knappast hjälpta av ett fall ligger i en bokhylla...så jag gör i princip klart alla fall jag åttagit mig under de tre veckor jag har mellan varje.