Thursday, March 08, 2007

one more strange thing

4. I have never been to a tanning salon.

7 comments:

Anonymous said...

That's not strange, it's smart....

Fia said...

Du kan konsten att hålla spänningen vid liv, du! Väntar med spänning på femman....LOL

Desiree said...

Hej Lotta,

Heter Desiree. Har varit inne här några gånger och verkligen beundrat dina jättefina bilder på blommor. Du är en väldigt duktig fotograf. Är själv utlandssvensk som bor i Alabama sedan juli förra året tillsamans med min man. Vi jobbar som cancerforskare på ett stort universitetsjukhus. Jag startade min egen blogg för inte så länge sedan. Välkommen att titta in.

http://dvontell.blogspot.com/

Hälsningar
Desiree

Lotta K said...

Hej Lena, visst... Men jag har ju inget emot gammaldags sol, ju. Sa smart ar jag kanske inte... Jag minns nar jag sag Black Jack och Reine Brynolfsson forsokte vanda sig i solariet efter halva tiden. Alla i salongen skrattade utom jag, for jag fattade ju inte att man inte skall gora sa.

Hej Fia! Det ar bara det att jag inte tycker det finns nagot konstigt att rapportera sa jag far tanka nat sa vansinnigt. Jag ar varldens vanligaste!

Hej Desiree! Tack! Vad kul att du gillar bilderna. Verkligen! Jag tittade in pa din blogg igar, faktiskt, men kom mig inte for att kommentera. Aterkommer garna! Kul att lara kanna sa manga i samma utlandssvenska situation.

Fia said...

Lotta, jag tror att du är lite för hård mot digsjälv nu..en människa som SER naturen som du har mer unika egenskaper! Du har ju en sådan enorm känsla för bilder...det finns mer att hämta...so..do not hold back..dish girl!!

Lotta K said...

Fia, det var inte sa allvarligt menat. Mwn ironi fungerar ju inte over the internet ju! Jag ar extremt personlig och intressant!

Fia said...

Det var väl det jag trodde "nöjd"
Ha en trevlig fortsatt helg!